ژاپن در بین تیمهای آسیایی بهترین است

ژاپن در بین تیمهای آسیایی بهترین است




 

 


ژاپن در بین تیمهای آسیایی بهترین است


تاریخ : چهارشنبه ،
28 تیر 1391

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز اميدواري از بخشش هواداران اين تيم توسط فدراسيون فوتبال براي حضور در ورزشگاه آزادي گفت: پرسپوليس با حضور يک مربي کارنامه‌دار و بازيکنان ملي‌پوش، در اين فصل پتانسيل حضور قدرتمند در مسابقات ليگ را دارد.


مهدي مهدوي‌کيا در مورد وضعيت پرسپوليس پيش از آغاز رقابت‌هاي ليگ برتر ضمن بيان اين مطلب افزود: شرايط تيم خوب است و پس از تمرينات بدنسازي خوبي که پشت سر گذاشتيم، از زمان حضور مانوئل با فشردگي بيشتري برنامه‌هاي تاکتيکي را پيگيري کرديم تا زمانيکه از دست داديم، جبران شود. اميدوارم هم کادر فني و هم نفرات جديد بتوانند به موفقيت تيم در فصل جاري کمک کنند.

وي افزود: مانوئل مربي با تجربه‌اي است اما به زمان بيشتري براي اجرايي شدن تفکراتش در تيم نياز دارد، گرچه در اين مدت ما برنامه‌هاي تاکتيکي را با جديت دنبال کرديم. اميدوارم با مانوئل که کارنامه خوبي دارد، فصل موفقي را پشت سر بگذاريم و با نفرات جذب شده به جايگاه اصلي پرسپوليس دست پيدا کنيم.

کاپيتان پرسپوليس با بيان اينکه قطعا شرايط اين تيم بازي به بازي بهتر مي‌شود اما قصد داريم از شروع ليگ امتيازات را ذخيره کنيم، در مورد ديدار هفته نخست ليگ برتر برابر صنعت نفت آبادان، خاطرنشان کرد: شرايط آب و هوايي و گرماي آبادان مهمترين مشکل پرسپوليس در بازي با نفت آبادان است اما سعي مي‌کنيم با غلبه بر آن ليگ را با نتيجه‌اي خوب آغاز کنيم.

وي از هواداران تيم خواست صبور باشند زيرا پرسپوليس با کادر فني فعلي نتيجه مي‌گيرد و تاکيد کرد: پرسپوليس فصل بدي را پشت سرگذاشت و امسال اين پتانسيل را دارد که با حضور يک مربي کارنامه‌دار و بازيکنان ملي‌پوش، حضور قدرتمندي در مسابقات ليگ داشته تا هواداران با شادي ورزشگاه را ترک کنند.

مهدي مهدوي‌کيا در مورد محروميت پرسپوليس از برگزاري دو ديدار خانگي بدون حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: بسيار اميدوارم مسئولان فدراسيون محروميت تيم را ببخشند و اجازه دهند حضور هواداران پرسپوليس در ديدارهاي خانگي آزاد شود.

وي که يکي از تماشاگران ديدار تيم‌هاي فوتبال نوجوانان ايران و ژاپن بود، در خصوص اين مسابقه اظهار داشت: تيم ژاپن در ديدار دوم عملکرد خوبي داشت و توانست شکست بازي نخست را جبران کند. آنها تيم خوبي را در اختيار داشتند که بازي تک ضرب و پاس‌هاي کوتاه را به خوبي انجام مي‌دادند. ضمن اينکه آنها تيم ايران را آناليز کرده و به خوبي از نقاط ضعف تيم ايران استفاده کرد.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه فوتبال ژاپن در همه رده‌ها از فوتبال آسيا فاصله گرفته است، در پايان گفت: تيم ايران هم تيم خوبي است و با توجه به اينکه در مرحله گروهي مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا در گروه سختي قرار ندارد، مي‌تواند با درايت علي دوستي‌مهر که کارش را به خوبي بلد است، در آن رقابتها نتايج خوبي را کسب کند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل